Sunday, September 29, 2013

My week and outfit 25.09.13

One week over once more. It's been hectic I must say. I stopped by at home for a few days also to work, and well, tried to study while at it. The week has involved a lot of school work, work and working out, but I've also tried to get some me-time by getting a massage that my muscles really needed. The weather suddenly got really cold so running outside doesn't sound so much fun anymore, but as they've promised now the fall should be warmer after all so maybe I will get to run after all. Do you guys like running throughout the winter? I tend to like comfortable and running outside when snowing for example doesn't sound so tempting so I take the working out inside. This week I've also gone to a couple of BodyPump classes, that I haven't done in like a month but it was different and fun, and today I went back to another love of mine, BodyCombat and I feel great.

So this weekend sure hasn't been lazy even if I was so exhausted after my exam on Saturday (only slept for two hours before that). I spent parts of the day just sleeping. I had planned to hit the gym a bit later in the day after lunch and a little nap but as I was chatting with my friend I realized that the class was starting in 10min so what to do? A very quick wardrobe change, grabbing the shoes and the water bottle and running to the gym. Well it was a nice warm-up. I also took a look at a new Finnish show called Dancing On Ice, which intrigues me since I used to compete in figure skating (singles though). Of course after all this time jumps scare me a bit but doing basic stuff have not gone forgotten. For many people even skating backwards might seem hard. My dream has been to be able to skate up high in Paris at the Eiffel Tower and in New York Central Park at Christmas. What do you guys like for winter sports? 

Taas on yksi viikko takana. On ollut aika menevää täytyy sanoa. Tuli käytyä myös kotona muutama päivä ja töitä tehden ja no, yritin samalla opiskella myös. Viikko on sisältänyt paljon koulutöitä, töitä ja treenaamista, mutta olen myös onnistunut löytämään aikaa itselleni käymällä esimerkiksi hierojalla, lihakseni olivat todella sen tarpeessa. Sää muuttui äkillisesti erittäin kylmäksi joten ulkona juokseminen ei kuulosta niin hauskalta enää, mutta lehdessä luvattiin että syksystä tulisi lämpimämpi joten ehkä pääsen kuitenkin juoksemaan. Tykkäättekö te juosta läpi talven? Olen itse yleensä niin mukavuudenhaluinen ja ulkona juokseminen lumisateessa esimerkiksi ei kuulosta järin houkuttelevalta, joten vien treenit sisätiloihin. Tällä viikolla olen myös käynyt parilla BodyPump tunnilla, viime kerrasta onkin jo kuukausi aikaa. Se oli kuitenkin erilaista ja hauskaa, ja tänään palasin toisen rakkauteni luo, olin nimittäin BodyCombat tunnilla ja olo on mitä mahtavin.

Tämä viikonloppu ei siis todellakaan ole ollut laiska vaikka tentin jälkeen olinkin uupunut lauantaina (nukuin ennen tenttiä vain kaksi tuntia). Osa päivästä kului nukkuen. Olin suunnitellut suuntaavani salille hieman myöhemmin lounaan ja pienten unien jälkeen, mutta jutellessani ystävän kanssa huomasin että tunti alkaakin jo 10min kuluttua, joten mikä avuksi? Erittäin nopea vaatteiden vaihto, kengät ja juomapullo käteen ja pikaspurtti salille. Toimi hyvänä lämmittelynä. Katsastin myös uuden kotimaisen viihdeohjelman Dancing On Ice. Se kiehtoo minua sillä olen joskus kilpaillut taitoluistelussa (yksin tosin). Tietenkin kaiken tämän jälkeen hypyt pelottavat hieman, mutta perusjutut ovat vielä muistissa. Monille jopa takaperin luistelu tuottaa päänvaivaa. Toiveeni on ollut jo pitkään päästä luistelemaan korkealle Pariisin Eiffel-torniin sekä New Yorkin Central Parkiin jouluna. Millaisista talvilajeista te pidätte?





                                        Shirt: Vero Moda
                                        Pants: Esprit
                                        Jacket: Moncler
                                        Scarf: Gucci
                                        Shoes: JB Martin
                                        Bag: Chanel
                                        Necklace: Lapponia 

No comments :

Post a Comment