This spring Marc Jacobs designed special bottles for Coca Cola light for their campaign. The bottles were first introduced in London in March. The idea with the themes was to bring forth the three decades when Coca Cola light has been available for women, during the 80s, 90s and 00s. The different graphic designs celebrate the 30th anniversary of Coca Cola light. Unfortunately only two of these are available to buy in Finland. The main event at Stockmann Helsinki, the bottles sold at ALL Stockmann department stores August 29 - September 8. It really is a collector's item and you almost don't want to open it. Which one is your favorite? Life tastes good!
Tänä keväänä Marc Jacobs suunnitteli erikoispulloja Coca Cola lightin kampanjaan. Pullot julkistettiin Lontoossa maaliskuussa. Kampanjan tarkoitus on juhlistaa Coca Cola lightin 30-vuotisjuhlavuotta, ja niitä kolmea vuosikymmentä jolloin maailman suosituin kevytvirvoitusjuoma on ollut tarjolla naisille, eli 80-90-ja 00-luvuilla. Valitettavasti näistä uniikeista graafisista kuvioista vain kahta on mahdollisuus ostaa Suomessa. Se on tosiaankin keräilytuote eikä sitä millään raaskisi avata. Mikä on suosikkisi? Päätapahtuma Helsingin Keskustan Stockmannilla, pullot myynnissä kaikissa Stockmann tavarataloissa 29.8.-8.9.
80s, 90s and 00s
Photo from: http://www.mynewsdesk.com
Marc Jacobs joins Coca Cola with other big designers, such as Jean Paul Gaultier and Roberto Cavalli. What can be said; mix Marc Jacobs and Coca Cola light and you will definitely get sparkling design. Cheers!
Marc Jacobs seuraa muiden suurten suunnittelijoiden jalanjäljissä; esimerkiksi Jean Paul Gaultier ja Roberto Cavalli ovat suunnitelleet Coca Colalle. Mitä muuta tässä voi sanoa kuin että Marc Jacobsin ja Coca Cola lightin yhdistämällä saadaan ehdottomasti kuplivaa designia. Kippis!
Photo from: http://www.creativeboysclub.com
My favorite, the 90s was not available
This video is a must see!
No comments :
Post a Comment