Saturday, January 25, 2014

Cashmere sequins

Friday, the day that starts the weekend. I've been forced to get used to another rhythm because of the new job. It's still pretty flexible but when I do something I like to do it properly so I wanna get an early start. I did not enjoy the sound of the alarm at 6.40am. Especially after what the newspapers had described as the coldest night so far, grab your thickest blanket. I'm not much of a coffee person either but I decided to have a cup together with a healthy breakfast consisting of rye bread with some ham and cheese, some oatmeal with berries and a banana. 

I bought the cutest sweater after Christmas which was still hanging in my closet unworn. I just loved it when I saw it so I had to get it. It's really comfortable on too. The color is neat grey with sequins on the shoulders, so it can be worn to a bit more special evening occasions too. I've found it hard to find a really nice shirt or sweater with long sleeves to wear for evening events but this one I like. And it makes a neat outfit with black pants to the office too. And the great thing about cashmere is it really keeps you warm and it lasts long. Sorry I haven't posted any outfits lately, it's been running here and there pretty much. 

I wanted to get some working out done too so after getting back home from work I changed quickly and headed for an interval training. I felt so great after and as I got home I hopped in the hot sauna. I also got my stretching done there, it's so much easier with muscles that are already warmed up. Nowadays there's a thing called sauna yoga that I still haven't tested yet. Anyone of you tried that? With the sensational relax feel I just wanted to take the evening easy and even watched an episode of the new Dallas series. That show is just filled with more (family) scheming than any show I've ever seen. And there's something to look at too with the Ewing cousins! Which one is your favorite? Well here's the sweater. How do you like it? 

Perjantai starttaa viikonlopun. On ollut pakko muuttaa rytmiä hieman uuden työn takia. Se on onneksi aika joustavaa mutta kun teen jotain haluan sitten aloittaa aikaisin. En todellakaan nauttinut herätyskellon äänestä 6.40 aamulla. Varsinkin kun lehdet olivat varoittaneet että yö oli mitä kylmin ja tulisi varata lämmin peitto yöksi. En ole aamuihminen enkä sitä vähää kahvi-ihminen, mutta päätin juoda kupposen terveellisen aamiaisen lisänä. Siihen sisältyi ruisleipää kinkun ja juuston kera, puuroa marjojen kanssa ja banaani.

Ostin mitä ihanimman neuleen joulun jälkeen ja se on roikkunut käyttämättömänä vaatekaapissani. Ihastuin siihen heti kun näin sen kaupassa ja se oli pakko ostaa. Se on myös erittäin mukava päällä sillä se on kashmiria. Väri on kauniin harmaa ja olkapäitä koristaa paljetit, joten se soveltuu hyvin myös juhlavampiin iltatilaisuuksiin. En ole ollenkaan löytänyt mitään kivoja pitkähihaisia juhlavampia paitoja mutta tästä pidän. Ja se on tyylikäs mutta rento myös toimistotyössä esimerkiksi mustien housujen kanssa. Kashmirissa on se hyvä puoli että se on todella lämmintä ja kestää pitkään. Asupostauksia ei ole viime aikoina näkynyt kun on tullut juostua tukka putkella sinne tänne. 

Halusin päivän päätteeksi pienen treenisession joten kotiin päästyäni vaihdoin vaatteet ja suuntasin intervallitunnille. Olo oli ihanan energinen sen jälkeen ja kotona sauna olikin jo lämmin. Kun lihaksia ei tarvitse erikseen lämmitellä sujuu venyttely saunassa samalla. Nykyään järjestetään myös saunajoogaa. En tosin ole kokeillut mutta kuulostaa hauskalta. Onko kukaan testannut? Saunan jälkeinen rentoutunut fiilis oli ihana ja halusin vain ottaa illan rennosti katsomalla jakson Dallasia. Se on kyllä ohjelma joka on täynnä enemmän (perhe) juonittelua kuin mikään muu ohjelma. Ja eihän Ewingin serkuksetkaan pahemman näköisiä ole Kumpi on sinun suosikkisi? Tässä se neule. Mitä tykkäätte?







Sweater: Motivi
Pants: Esprit
Bag: LV
Watch: Michael Kors
Earrings: Gucci


4 comments :

  1. Voi jösses mikä bling, bling kello. Nuo Korsithan ovat jo niin eilispäivää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itse olen vasta hiljattain ostanut ja tykkään siitä. Parempi arkikäytössä kun ei tarvitse varoa niin paljon kuin esim. Omega-kelloni kanssa. Siitä tykkään vielä enemmän kyllä. :)

      Delete
  2. Tykkään neuleesta, se sopii sulle. Ihailen harmaita neuleita toisilla, mutta itselleni ne ei käy yhtään. Valkoiset kyllä, mutta ei harmaa. Kellokin on kiva ;-) t. Maija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo se ei ole sellainen likaisen harmaa. Niitäkin on paljon erilaisia. Valkoisia neuleita en pahemmin ole ostanut. Jos se oikea vielä löytyisi! :)

      Delete