Sunday, January 19, 2014

Wishlist Gucci boots

I visited one of my favorite stores a while back and saw the most gorgeous pair of boots ever. I was mostly just window shopping that day so I wasn't gonna buy anything and even if the SA was very nice and helpful I still ended up leaving the boots at the store to think about them for a while. But then when they called me a few days later about some scarves I was interested in I asked about the boots and they were sold! :/ But they are a classic model so most likely they should have some more of them later. What do you think? The style is really equestrian. Aren't they just gorgeous? 

Jonkin aikaa sitten kävin yhdessä lempikaupoistani. Siellä rakastuin, näin mitä ihanimmat saappaat. Olin pääasiassa ikkunaostoksilla joten tarkoitus ei ollut ostaa mitään, vaikka myyjä olikin mukava ja auttavainen, joten buutsit jäivät kauppaan. Muutama päivä myöhemmin sain soiton kaupasta kyselemieni huivien takia ja kysyin samalla saappaista. Ne oli myyty pois! :/ Se on tosin klassinen malli joten toivon että sitä tulisi kauppaan lisää myöhemmin. Mitä tykkäätte? Ne ovat aika heppatyyliset. Eivätkö ole ihanat?



Photos by www.gucci.com 

8 comments :

  1. Ihanat saappaat. Mikä butiikki oli kyseessä jos saa kysyä. Pitäskö mun keksiä itselleni joku nikki? Voisin olla vaikkapa J, että tiedät kuka kommentoi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voithan sä keksiä jonkun nikin! Kiva tietää kenelle vastailee! ;) Nuo oli siis Collage the Shopissa Mikonkadulla. Olisi vielä ollut muhkea 40% alennus :/ meni nyt sivu suun. https://www.facebook.com/CollagetheShop tuonne aika paljon päivitetään tuotteita. Pääliike on Kööpenhaminassa. Oletko koskaan käynyt?

      Delete
    2. En ole käynyt! En tiedä miten en ole koko kauppaa huomannut, kun joskus tulee käveltyä Mikonkatuakin. Täytyy pistäytyä, joku kerta. Harmi, että ale meni sitten sivusuun. Sä kun tunnustit olevasi leffa friikki niin voisitko suositella mulle leffaa täksi viikonlopuksi? Käyn harvemmin leffassa, enemmän teatterissa ja konserteissa. Tänä viikonloppuna mietin, että voisi mennä elokuviin. Olen vaan ihan pihalla siitä, mitä siellä menee. Paitsi Onneli ja Anneli, mikä oli mun lempikirja lapsena :-). Melkein tekisi mieli mennä katsomaan se! En kyllä usko, että mieheni suostuu lasten elokuvaan :-D. Se tarina on ihana, leffa tuskin on yhtä hyvä, kuin kirja, mut jos mulla joskus on lapsi niin hänelle aion tuota kirjaa lukea. Onko se sinulle tuttu? Otan nyt ihan oikean etunimeni nimimerkiksi. Täytyy sitten miettiä mitä teen jos tänne ilmaantuu toinen saman niminen. Eli mun nimi on Maija :-). Hauska tutustua suhun Minttu.

      Delete
    3. Se on siinä Karen Millenin vieressä muistaakseni, Louis Vuittonilta vähän eteenpäin asemalle päin ja vastakkaisella puolella. Siellä on Burberryä, Jimmy Choota, Guccia, Ferragamoa etc.

      Joo mä tosiaan RAKASTAN leffoja! :D Finnkinon tän hetken top 3 on 1. Ei Kiitos 2. The Wolf of Wall Street ja 3. Onneli ja Anneli. Voin sanoa että The Wolf of Wall Street on kannattava. Se tosin kestää kolme tuntia et jos ei jaksa niin kauaa kerralla niin sit kotona. Sama Hobitti 2 kanssa, on aika pitkä mut tykkään molemmista. Toivon et Leonardo sais roolistaan Oscarin. Jos olet Nälkäpelin ystävä niin voin sitä suositella! J-Lawn hahmo on siinä mielestäni kehittynyt ja saanut vielä enemmän luonnetta ja tahtoa. Wolf of Wall Street perustuu muuten tositapahtumiin. Mä yleensä ostan leffat, mulla on joku 300 kokoelmassa, löytyy laidasta laitaan. Vähän alkanut enemmän valikoimaan nyt kun tila alkaa tehdä tiukkaa. Jos haluat vuokrata/ostaa niin voin suositella Millerit elokuvaa. Komediaksi ihan hillittömän hauska, siis hauskempi kuin komediat yleensä. Muistan kun koko leffateatteri repeili nauramaan! :D Mutta ÄLÄ katso traileria koska se paljastaa koko leffan! :/ näin on harvoin mutta tässä tapauksessa kyllä. Toivottavasti näistä vinkeistä oli apua. Hauskaa leffaviikonloppua ja kerro vaikka sitten mihin päädyitte! ;)

      Delete
  2. Mä katson aina Karen Millenin ikkunan. Olen sieltä löytänyt muutaman kivan jutun (takin, kaukun ja lompakon, muissa vaatteissa on jotenkin niin pieni mitoitus, vaikka olenkin normaalipainoinen niin silti), joten hieman ihmettelen sokeuttani :-D. Tutkin noi leffat. Toi Ei kiitos vois olla kiinnostava, mies on nähnyt Hobitin. Muut, kuin Onneli ja Anneli ei sano mitään, joten pitää lukea, mitä niistä sanotaan. Kirjoittele ihmeessä leffoista tänne, luen enemmän kuin mielelläni, kun en niistä paljon mitään tiedä :-). Kiitos paljon vinkeistä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tulen varmaan jatkossakin kirjoittamaan leffoista ja tv-sarjoista kanssa. Ja toiveita saa myös esittää! ;) Mä kans kesällä tein löydön kun bongasin Stockalta tän Karen Millenin mekon http://minttuscloset.blogspot.fi/2013/07/benefits-of-shopping.html ne on yleensä aika pieniä. Jos tykkäät reissupostauksia lukea niin niitä löytyy blogin alkuajoilta, tammi-toukokuultakun olin asuin Nizzassa vaihdossa ollessani. Muuten se Nälkäpeli kannattaa jättää jos ei ole ensimmäistä osaa nähnyt.

      Delete
    2. Mä en saa tota linkkiä katsottua puhelimella, mut katson myöhemmin tietokoneella. Olen lukenut sun koko blogin läpi :-). Luin kaikki postaukset lähes kerralla. Karen Millenillä on myös kivoja koruja. Tuotteita on myynnissä myös Zalandossa. Mä olen x-vartalomallia ja tutuu, että Millenin vaatteet on suunniteltu kapeharteisille ja kapealanteisille. Muutenkin UK mitoitus on aina pienempi. Takistakin jouduin ottamaan koon 40, vaikka normaalisti menisi 36-38. Villakangas on heillä tosi laadukkaan tuntuista.

      Delete
    3. Se oli sellainen mustavalkoinen Millenin mekko. En ole vielä keksinyt missä käytän. Keväällä tosin juhlia tulossa että ehkä sille löytyy käyttöä ;) Mulla kans yleensä vaatteet 38, joskus 40 mutta ton mekon jouduin ottamaan 40 tai 42 muistaakseni. Kiva kun luit kaikki! :) Sain tosiaan reissata aika paljon kun Euroopassa on niin helppo lähteä, Ranskasta nopeasti sekä Espanjaan, Italiaan että Sveitsiin.

      Delete